Regulamin i polityka prywatności

Najważniejsze informacje

  1. Usługi świadczone są przez MYLIFEPROJECT.PL ALINA ADAMOWICZ, adres: Lanciego 7a/9, 02-792 Warszawa NIP 6151458993 REGON 365753107.
  2. Możesz skontaktować się z nami e-mailowo pisząc na adres e-mail: terapia@centrumadamowicz.pl
  3. Szczegółowe warunki realizacji umowy określa Regulamin oraz opis usługi.
  4. Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
  5. W przypadku gdy skorzystanie przez Klienta z usług nie będzie możliwe, Klient może odstąpić od umowy i odwołać konsultację niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przez zarezerwowanym terminem konsultacji. W takim przypadku Klient nie ponosi kosztów odwołanej konsultacji.

Wyjaśnienie podstawowych pojęć

  1. Dni – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu Usług, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą;
  3. Konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
  4. Usługa – oznacza usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta;
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin usług;
  6. Strona – strona, na której prowadzona jest sprzedaż Usług przez Usługodawcę;

Zasady zakupu Usług, czyli jak kupić Usługę

  1. Zamówienia mogą być dokonywane przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Konsultacje oferowane przez Usługodawcę są konsultacjami on-line lub, po uzgodnieniu, stacjonarnymi.
  3. W celu zamówienia usługi płatnej konsultacji Klient ma obowiązek akceptacji Regulaminu.

Zamówienie płatnej konsultacji ze specjalistą

  1. Zakup płatnej konsultacji następuje poprzez :
    1. wybór daty i godziny konsultacji ze wskazanym przez Klienta specjalistą lub specjalistą zaproponowanym przez Usługodawcę,
    2. uiszczenie opłaty za płatną konsultację,
    3. akceptację Regulaminu.
  2. Opłata za konsultację może być dokonana za pośrednictwem serwisu Stripe.
  3. Płatności należy dokonać nie później niż na 24 godziny przed terminem konsultacji, chyba że umówienie konsultacji nastąpiło już po tym terminie.
  4. W przypadku gdy Klient nie dokona płatności w ww. terminie, termin wybrany i zarezerwowany przez Klienta w formularzu zamówienia zostanie anulowany i może zostać wybrany przez innego Użytkownika.
  5. Do zawarcia umowy na usługę płatnej konsultacji dochodzi z chwilą dokonania płatności za zamówienie.
  6. Po złożeniu zamówienia, na podany w zamówieniu adres e-mail, Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy.
  7. Usługa zostanie zrealizowana przez Usługodawcę w terminie wskazanym przez Klienta. Specjalista skontaktuje się z Klientem w sposób i w terminie wskazanym w zamówieniu (m.in. przez kontakt telefoniczny lub przesłanie linku do platformy umożliwiającej prowadzenie konsultacji on-line).

Zasady dot. świadczenia wysokiej jakości usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi wysokiej jakości w sposób profesjonalny.
  2. Klient będący Konsumentem może składać reklamacje dotyczące zakupionych Usług. Do odpowiedzialności za jakość usług mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres wskazany w Regulaminie (e-mailowy).
  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  5. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów) rozpatruje reklamacje, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

Warunki techniczne

  1. Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Usługodawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  2. W celu zakupu Usługi, konieczne jest posiadanie przez Klienta urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. W przypadku zakupu konsultacji on-line, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1. urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu,
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej,
    3. mikrofonu,
    4. kamery (jeśli Klient chce brać udział w wideo-konsultacji).

Odstąpienie od umowy, tj. kiedy mogę odstąpić od umowy i jak?

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować o tym Usługodawcę wysyłając e-mail na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
  2. W przypadku gdy skorzystanie przez Klienta z usług zdrowotnych nie będzie możliwe, Klient może odstąpić od umowy i odwołać konsultację niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przez zarezerwowanym terminem konsultacji. W takim przypadku Klient nie ponosi kosztów odwołanej konsultacji.
  3. W przypadku odwołania konsultacji z zachowaniem terminu, o którym mowa powyżej, Usługodawca dokona zwrotu dokonanej opłaty na rachunek bankowy przypisany do Klienta w związku z dokonaną płatnością w terminie 14 dni od dnia odwołania konsultacji.
  4. W przypadku odwołania konsultacji po terminie wskazanym w ust. 2 lub nieodwołania konsultacji, konsultacja on-line zostanie uznana za zrealizowaną.
  5. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o świadczenie usług, jeśli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy.

Postanowienia końcowe

  1. Informacje zawarte na stronie internetowej Usługodawcy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w przypadku gdy zgodnie z Regulaminem, do zawarcia umowy dochodzi z chwilą dokonania płatności (w zależności od tego, co jest przedmiotem umowy), a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy w sposób opisany w niniejszym Regulaminie.
  2. W ramach korzystania z Usługi zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  3. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji – konsument ma możliwość zwrócenia się do:
    1. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą,
    3. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo
    4. skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  5. Zasady dot. ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Mogą Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną).

Dane do kontaktu: MYLIFEPROJECT.PL ALINA ADAMOWICZ, adres: Lanciego 7a/9, 02-792 Warszawa, NIP 6151458993, REGON 365753107, email: terapia@centrumadanowicz.pl

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

Odstępuję od umowy z dnia* … polegającej na* …

Imię i nazwisko, adres konsumenta* … Podpis* … (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data …

* uzupełnić

®

Polityka prywatności i wykorzystywania plików „cookies” w Serwisie internetowym

Informacje ogólne

Dbamy o Twoją prywatność. Zbieramy i przetwarzamy Twoje dane tylko i wyłącznie jeżeli jest to konieczne do prawidłowego świadczenia usługi.

Zgodnie z RODO, poniżej przedstawiamy Ci zasady przetwarzania danych stosowane przez Administratora.

Kim jest Administrator Danych?

Administratorem danych jest ………………………

Administrator ustalił, że każda ze spółek Administratora będzie przetwarzała Dane Osobowe jedynie w niezbędnym zakresie określonym poniżej, zaś wszelkie obowiązki związane ze współadministrowaniem obejmujące, m.in. udzielanie odpowiedzi na żądania osoby, której dane dotyczą, wywiązywanie się z obowiązków w zakresie zarządzania naruszeniami ochrony Danych Osobowych oraz ich zgłaszania do organu nadzoru oraz osoby, której dane dotyczą oraz prowadzenia rejestrów czynności przetwarzania będzie odpowiadać

Jednocześnie informujemy, że niezależnie od powyższych uzgodnień mogą Państwo wykonywać przysługujące z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawa wobec każdej spółki Administratora.

W jakim celu zbieramy Twoje dane? Jak długo je przetwarzamy?

Możemy przetwarzać Twoje dane w następujących celach:

  1. Komunikacji z Tobą, w tym udzielania odpowiedzi na pytania przekazane przez formularz kontaktowy, wiadomość e-mail, itp;

Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego; Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do komunikacji z Tobą. Dane mogą być także przetwarzane w celu archiwizacji do celów wewnętrznych w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) do czasu wniesienia sprzeciwu lub ustania celu biznesowego.

  1. Zawarcia umowy i jej realizacja (złożenie zamówienia) oraz realizacja obowiązków ciążących na Administratorze

Dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy będą przetwarzane przez czas realizacji umowy, w tym przez czas realizacji uprawnień wynikających z umowy jak np. prawo do reklamacji z tytułu rękojmi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Dane dodatkowe podane w celu m.in. usprawnienia realizacji umowy będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes w postaci obsługi Klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Po tym okresie, dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w przypadku gdy dane są niezbędne do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (jak np. wystawianie i przechowywanie faktur) – dane będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot. dokumentów księgowych), chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statycznych do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  1. Wysyłki informacji marketingowych m.in. o usługach, produktach, promocjach, darmowych treściach.

Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu marketingu produktów i usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymywania newslettera.

Do celów komunikacji handlowej, potrzebujemy Twojej zgody zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Możesz ją w każdej chwili wycofać klikając link w stopce maila lub pisząc do nas na adres mailowy: terapia@centrumadamowicz.pl. Wniosek zostanie przyjęty i przetworzony w przeciągu 3 dni roboczych.

  1. Administrowania i zarządzania stroną i grupami na platformach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram) w przypadku przetwarzania danych na platformach społecznościowych, w tym komunikacji z Tobą, kierowania do Ciebie treści marketingowych

Dane te będą przetwarzane wyłącznie wtedy gdy zdecydujesz się na polubienie strony/wybranie opcji Obserwuj/ dołączenie do Grupy lub w inny sposób zostawisz swoje dane na platformie zarządzanej przeze mnie, np. w formie umieszczenia wpisu lub komentarza. Dane będą przetwarzane przez okres istnienia strony/grupy lub do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu co może nastąpić poprzez odkliknięcie opcji „Lubię to” „Obserwuj”, usunięcie komentarza/wpisu lub w inny sposób przewidziany w ramach platformy/strony lub poprzez skontaktowanie się ze mną.

Informuję, że zasady odnoszące się do strony/Fanpage/Grupy ustala Administrator, natomiast zasady korzystania z portalu społecznościowego, na którym umieszczona jest strona/ Fanpage/Grupa ustala podmiot zarządzający tymi portalami.

  1. Zamieszczania komentarzy

W stosunku do danych widocznych na naszej stronie przy zamieszczonym komentarzu, dane te są przetwarzane przez nas w celu administrowania stroną i jej obsługi oraz komunikacji z Tobą w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) przez czas niezbędny do realizacji celów biznesowych lub wniesienia sprzeciwu.

  1. Dane wrażliwe

Dane wrażliwe są zbierane w celu realizacji umowy i jej prawidłowego wykonywania w oparciu o Twoją świadomą i dobrowolną zgodę (art. 9 ust. 1 lit. a RODO) – do czasu ustania celu biznesowego lub cofnięcia zgody. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.

Aby wycofać zgodę napisz do nas na adres mailowy: terapia@centrumadamowicz.pl Wniosek zostanie przyjęty i przetworzony w przeciągu 3 dni roboczych.

  1. Ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń

Dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Komu możemy przekazać Twoje dane?

Przekazujemy Twoje dane innym podmiotom tylko wtedy gdy jest to niezbędne. W razie potrzeby Twoje dane mogą być przekazane podmiotom z którymi współpracujemy przy realizacji celów: firmie hostingowej, firmie informatycznej/podmiotowi zarządzającemu stroną, firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe, firmie świadczącej usługi newslettera, firmie świadczącej usługi chmurowe, podwykonawcom, platformie udostępniającej możliwość umawiania się na wizyty on-line, firmie udostępniającej program do obsługi Klientów, podmiotom współpracującym przy realizacji umowy, innym podmiotom wspierającym nas w realizacji celów przetwarzania.

Co do zasady dane nie będą przekazywane poza obszar EOG. W sytuacji gdy jednak będą przekazywane poza EOG, nastąpi to w oparciu o Twoją zgodę, standardowe klauzule umowne lub w oparciu o inne zabezpieczenia przewidziane RODO. Twoje dane mogą być przekazane: Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

Jakie prawa Ci przysługują?

W związku z RODO, przysługuje ci prawo:

  • dostępu do swoich danych osobowych;
  • sprostowania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • przenoszenia danych osobowych, cofnięcia zgody; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku zachęcam jednak do wcześniejszego kontaktu ze mną celem wyjaśnienia swoich wątpliwości.

Przepisy prawa obowiązujące w zakresie danych osobowych

W sprawach nieuregulowanych stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego i europejskiego, w tym w szczególności RODO.

Polityka plików cookies

Administrator stosuje technologie obserwujące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:

  1. Piksel konwersji Facebooka – w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych,
  2. kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową i pomagają udoskonalić Stronę.

Wtyczki społecznościowe

Na stronie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez portale takie jak: Facebook. Zasady dot. przetwarzania danych osobowych opisane są bezpośrednio na stronach usługodawców tych portali społecznościowych.

Współadministrowanie

Administratorem danych przetwarzanych na potrzeby statystyk zbieranych w ramach platformy Facebook jest: Alina Adamowicz.